Da li je oprema koju prodajete sertifikovana?

- Sva lična zaštitna oprema koju prodajemo je u skladu sa Pravilnikom o ličnoj zaštitoj opremi i poseduje svu neophodnu dokumentaciju (sertifikate, deklaracije, tehničke listove, uputstva i sl.) zavisno od kategorije kojoj propada. Naravno, nisu svi proizvodi predmet sertifikacije, jer određen broj proizvoda (kao što su majice, duksevi, radna odeća i sl.) spada u kategoriju I, što znači da se ne koriste u uslovima povišenog rizika.

Kako da znam da je proizvod sertifikovan? 

- Jednostavno. Svi proizvodi koji podležu sertifikaciji imaju utisnutu oznaku primenjenog standarda i znak usaglašenosti. Oznake su najčešće nalaze na ušivnim etiketama ili su utisnute na sam proizvod ili ambalažu.

Imamo najavljen inspekcijski nadzor zaštite na radu, kako da znam da smo usklađeni s propisima? 

- Zakon štiti i radnike i poslodavce i primena propisa je u obostrsnom interesu. Ukoliko zaposleni koriste propisanu opremu na ispravan način, nema razloga da ne bude sve u redu. Mi smo tu u smislu podrške dostave sve potrebne dokumentacije koja je propisana za predmetnu opremu.

Treba da kupimo opremu, da li možete da nam kažete šta nam je potrebno? 

- Prvi korak je detaljna analiza uslova rada i potencijalnih rizika i izrada Akta o proceni rizika, kojim mora biti propisan tip opreme za svako radno mesto ili proizvodni proces, kao i period i način korišćenja. Tim poslom se bavi licencirano lice za poslove bezbednosti i zdravljna na radu. Mi, u okviru navedenih potrebnih vrsta opreme, možemo da damo savet i preporuku i rado ćemo Vam pomoći oko odabira, ali ne možemo reći kakav tip opreme je potreban – time se bavi lice za bezbednost i zdravlje na radu.

Kupio sam opremu ali mi ne odgovara, da li mogu da je vratim? 

- Naravno! Zakonom je predviđeno da kupac može u roku od 14 dana od kupovine da odustane, odnosno, vrati proizvod bez navođenja razloga. Potrebno je da proizvod bude vraćen u identičnom stanju kao u kojem je poslat, od ambalaže, deklaracija i sl. Povrat se vrši o trošku kupca. Po izvršenom povratu, ukoliko je proizvod u predviđenom ispravnom stanju, izvršićemo povrat novca na račun kupca. Naravno, postoji mogućnost i zamene u pogledu veličine, boje i slično. Detaljnije o zameni i povratu možete pročitati na stranici Opšti uslovi korišćenja.

Odlepio mi se đon na cipelama posle 2 meseca, da li mogu da reklamiram? 

- Vodimo računa o kvalitetu opreme koju prodajemo i broj reklamacija je mali, ali one su ponekad sastavni deo posla i postupak reklamacije sprovodimo na način i u rokovima predviđenim Zakonom. Od ključnog značaja je da je oprema korišćena na pravilan način u uslovima za koje su namenjene, da se održava i skladišti na propisan način. Ukoliko je sve ovo ispoštovano, realan broj reklamacija je praktično zanemarljiv. Ipak, tu smo da rešimo problem na prihvatljiv način. Kupac ima pravo da reklamira proizvod u skladu sa Zakonom, a detaljnije o načinu sprovođenja postupka reklamacije možete pročitati na stranici Opšti uslovi korišćenja.

Imamo firmu i potrebna nam je više vrsta opreme i veće kolčine. Kako možemo da pogledamo modele i izvršimo izbor? 

- Javite nam se, recite o kojim radnim mestima i rizicima je reč, a mi ćemo pripremiti kolekciju uzoraka i najaviti prezentaciju u vašim ili našim prostorijama u najskorije vreme, kada Vama odgovara! Predstavićemo Vam opremu i dati najpovoljniju ponudu. Postoji mogućnost i dostave uzoraka brzom poštom.

Potrebno nam je i amblemiranje. Da li to radite? 

- Naravno! U sklopu naše kompanije radi i štamparija, što znači da možemo sve Vaše proizvode amblemiramo kod nas. Ukoliko Vam je potrebna pomoć oko optimizacije dizajna ili prolagođavanja konkretnom odevnom predmetu – nema problema: uradićemo i poslaćemo Vam idejno rešenje. Takođe, kod nas možete dobiti i uslogu veza na tekstilim proizvodima.